NordicLAN kan hjälpa

Företag som tidigare nyttjat vår hjälp vid felsökning har insett vinsterna med att på ett mycket tidigare skede kunna få hjälp att agera vid nästa störning. Våra kunder kan köpa sitt eget verktyg och utföra felsökning och analyser på egenhand. Men samtidigt alltid ha NordicLAN som en partner som via säker molntjänst kan stötta, genom att arbeta tillsammans med era tekniker eller ta över felsökningen. Detta sker på distans och inställelsetiden för att hjälpa till är minimal.

Konsultation

Våra tjänster

Nedan kan du läsa om tre av våra olika
upplägg som våra kunder har idag

Oberoende felsökning via säker molntjänst – inom 1 timme

Företag som tidigare nyttjat vår hjälp vid felsökning har insett vinsterna med att på ett mycket tidigare skede kunna få hjälp att agera vid nästa störning. När oförutsedda problem dyker upp önskar man hjälp med kort varsel utan krångel och NordicLAN kan nu garantera kortare inställelsetider, mer närvaro och att lämpliga verktyg finns tillgängliga. Denna tjänst är även för de företag som har egen kompetens. Som alla vet är det ofta svårt för dessa personer att släppa allt annat på agendan och jobba fokuserat med felsökning.

Läs mer

Avtal med tim-bank

För organisationer och företag som har upphandlingsprocesser att följa kan det vara svårt att snabbt få tillgång till en oberoende konsult eller specialist. Att processa en offert för felsökning som skall godkännas av en inköpsavdelning är inte alltid hållbart när verksamheten skriker. För att hantera detta tecknar verksamheten NordicLAN som Tjänst och får snabbt tillgång till verktyg, kompetens, och en tim-bank om behovet finns.

För frågor Kontakta oss

Vill du veta mer om våra tjänster?